Sammenleggbart innhold
Tilbyr dere rammer sammen med plakatene ?
Foreløpig kan plakatene kun kjøpes uten ramme. Vi lager plakatene i standard rammestørrelser, slik at det ikke vil være noe problem å finne en passende ramme.
Kan jeg ønske eget motiv på plakat ?
På nettsiden har vi en egen ønskeliste. Her kan du komme med ønsker og forslag til lokale motiver du vil at vi skal lage plakat av. Vi vil ta ønskene i betrakting når vi lager nye plakater, men vi kan dessverre ikke garantere at alle forslag blir til nye design.
Har du et eget bilde eller et kjært sted du gjerne ønsker på veggen eller ønsker å gi bort, tilbyr vi også Custom-made plakater. Da lages plakatene i designerens stil, men det vil være kontakt mellom deg som kunde og designer, slik at du får være med i prosessen. Her vil det være mulig å komme med innspill på farger og fremhevinger om det er ønskelig. Du har mulighet til å revidere en påbegynt plakat maks to ganger.
Ønsker du å lage en unik plakat av eget motiv – ta gjerne kontakt med oss!
Hvor lang tid tar det å få levert en bestilling ?
For produkter som er på lager vil vanlig leveringstid være på 3-5 dager. Med mindre annet er avtalt (for eksempel ved forhåndsbestilling av produkter som ikke er på lager, vil du motta varene senest 30 virkedager etter at vi har bekreftet bestillingen skriftlig med en ordrebekreftelse. Dersom varene ikke er mottatt innen denne tiden, bør du kontakte kundeservice innen 30 virkedager fra bestillingsdatoen.
Hvilke betalingsmetoder kan jeg bruke ?
Lokalplakat.no bruker Vipps og Visa til betaling. Du vil ikke bli belastet med kortgebyrer ved kjøp.
Hva gjør jeg hvis plakaten min er skadet ved levering ?
Dersom du oppdager en skade på det leverte produktet, ønsker vi at du kontakter oss så fort som mulig ved å sende ordrenummer og bilde av skaden på e-post. Vi tar selv et bilde av plakaten før den sendes fra oss, for å vite om feilen har skjedd hos oss eller etterpå.
Som forbruker har du rett til å klage i 24 måneder fra kjøpet. Hvis reklamasjonen din er berettiget, vil du få tilsendt en ny vare, få pengene tilbake, eller få et prisavslag. Klagen må komme “innen rimelig tid” etter at feilen er oppdaget. To måneder fra mangelen ble oppdaget eller burde bli oppdaget regnes som rimelig tid. Varen må alltid sendes tilbake i forsvarlig emballasje. Husk å ta vare på kvitteringen, slik at vi kan refundere dine (rimelige) returkostnader.
Du er alltid velkommen til å kontakte kundeservice dersom du ønsker å gi
tilbakemelding på en vare du har kjøpt hos oss.